Logo
Po-Pá 9-11h
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. KONTAKT

Ověřený zákazník

Přidáno 28. 01. 2023
Objednávka byla vyřízena velmi rychle.
60 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 25. 12. 2022
Proti:
Zboží přišlo poničené
20 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 12. 12. 2022
Pro:
nakupoval jsem prvně
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 12. 12. 2022
Objednala jsem si toaletní stolek - dostala jsem zboží, které bylo poškozené, prakticky každý kus měl něco odštípnutého a dokonce jedna deska byla rozkřupnuta. Na internetu se nezmiňovali o tom, že by místo zrcadla byla jakási fólie ala zrcadlo. Jediné do plusu mohu dát, že zareagovali na vrácení zboží i o víkendu.
Pro:
Na odstoupení reagovali rychle
Proti:
Nedali mi vůbec vědět, že je balíček odesílán
Kvalita výsledného zboží byla otřesná a neodpovídala popisu na jejich stránkách
30 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Prokazatelně jste obdržela informační email, prokazatelně jste obdržela sms od dopravce. Je nám velice líto že vám byla doručena vadná zásilka, zboží které vám nevyhovuje svážíme na naše náklady.

Ověřený zákazník

Přidáno 11. 12. 2022
Pro:
Vše proběhlo v pořádku, rychle. Zboží odpovida popisu. Na rozdil od jinych obchodu, kde bylo uvedeno "na skladě" a na dlouhe tydny nebylo, zde skutecne bylo a prislo behem nekolika dni. Dekujeme.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 01. 12. 2022
Velice děkuji za zboží, které bylo od Vás dodáno ,100%spolehnuti.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 25. 11. 2022
Část objednávky vrácena - poškozené zboží ,čekám na vrácení peněz.
Eshop funguje bez výhrad.
Jen si musejí pohlídat kvalitu nabízeného zboží. Zbytečně to odradí zákazníky v dalších nákupech.
100 %
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 12. 11. 2022
Zboží došlo ,tak ,že je to lisovaný papír kus za 3500 Kč.za za jeden kryt na radiátor a rohy jsou ulamene.Do obchodu Petrashop se fovolate *editováno*Tak stále narazíte na podvody Čapková
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Zboží které vám nevyhovuje můžete do 14 dní vrátit, pokud byla zásilka poškozena z přepravy, prosím ihned reklamujte na náš email.

Ověřený zákazník

Přidáno 16. 10. 2022
Můj první nákup. Stolek nefunkční, poškozená prkna, ale ochotně řeší zaslaní nových dílů, tak doufám, že do 14 dnů dorazí a bude vše v pořádku.
Pro:
Dobrá komunikce
70 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 27. 06. 2022
Obchod nám vyšel vstříc a na naši žádost o rychlejší doručení zareagoval tak, že nám zboží doručil ihned. Všem doporučujeme, seriózní a vstřícné jednání.
Pro:
Rychlé jednání, skvělá komunikace
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 02. 06. 2022
Žádná informovanost o zaslání zboží zákazníkovi. Takže jsem vůbec neočekávala nějakou zásilku a vždy jsem byla překvapená, když od pošty přišla SMS, že přivezou v ten den balík. Zboží je přeposíláno z (název konkurenčního obchodu editován) , kvalita nízká, asi odpovídá ceně. Vše třeba doupravit, (např. přidat šrouby ) Materiál na rolety je z nějaké pytloviny. Nechtěla jsem objednávat na (název konkurenčního obchodu editován), ale tímto jsem si nepomohla.
Pro:
Na stížnost, paní reagovala ihned.
Proti:
Kvalita zboží je velmi nízká
Zboží mi přišlo na dvakrát. Ani jednou jsem nebyla upozorněna, že zboží bylo odesláno.
Zboží přeposláno z obchodu (název konkurenčního obchodu editován), který není úplně férový. Proto jsem objednávala jinde, ovšem moc jsem si nepomohla. Jen jsem zaplatila více, než kdybych objednala zrovna na (název konkurenčního obchodu editován).
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Dobrý den, omlouváme se za případné komplikace, zboží pokud vám nevyhovuje můžete vrátit ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu, nicméně spojíme se s vámi a navrhneme vám vhodnou kompenzaci.

Ověřený zákazník

Přidáno 19. 05. 2022
Vše v pořádku
70 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 05. 05. 2022
Pro:
Okrem dvoch nevýhod,ktoré som udal, všetko ostatné fajn.
Splnený čas dodania,aký bol uvedeny pri tovare počas objednávky
Proti:
Číslo balíkov som si musel vyžiadať aby som mohol sledovať stav zásielky
Neprišla mi ani sms ani mail vopred že kuriér bude doručovať,zistil som to len podľa spomínaného čísla zásielky ktore som si vyžiadal a stav zásielky denne kontroloval.Dalej kurier odomna ziadal PIn kód na vydanie zásielky,ktorý mi mal prísť na mail alebo sms,čo sa samozrejme nestalo,čiže trošku slabšia komunikácia,kuriér ale zásielku nakoniec vydal
90 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 02. 05. 2022
Pro:
tovar mi nevyhovoval, obchod so mnou spolupracoval pri vrátení, platba mi bola vrátená okamžite po odovzdaní tovaru
90 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 11. 04. 2022
Doporučuji.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Recenzí na stránku 153045
Kontaktní informace

PROVOZOVATEL WEBU:

Petra Látalová

Bolelouc 637, 78375

IČ: 68183712

DIČ: CZ7157275433

DATOVÁ SCHRÁNKA: quu56rk

 

* na uvedené adrese není výdejní místo, vzorkovna ani kamenná prodejna, jedná se o sídlo společnosti a fakturační adresu

 
- obchod@petrashop.cz - DOTAZY, OBJEDNÁVKY, KALKULACE A REKLAMACE

 

PŘEDNOSTNĚ ŘEŠÍME POŽADAVKY A DOTAZY ZASLANÉ NA EMAIL, NÍŽE UVEDENÉ TELEFONNÍ ČÍSLO NESLOUŽÍ JAKO CALL-CENTRUM.

- telefonická podpora k již realizovaným objednávkám Středa + Pátek, 9:30-11:30h  - 704 378 708 ( prioritně prosím zasílejte dotazy na email, zaměstnáváme v současné době i osobu se sluchovým postižením na pozici obchodní asistentka eshopu )

- pokud není telefonní linka k dispozici, směřujte svůj dotaz na emailobchod@petrashop.cz